Sağlık ve Eğitim Vakfı; Üsküdar Amerikan Lisesi, İzmir Amerikan Koleji, Tarsus Amerikan Koleji ve Talas Amerikan Ortaokulu mezunları tarafından kurulmuştur. Eğitim, sağlık ve yayıncılık alanında hizmet vermektedir.
İzmir Amerikan Koleji’ne girmeye hak kazanan %100 Maddi Destek Burslu Hazırlık Sınıfı öğrencilerimize, bilgisayar ve kitap temin etmek üzere yeni bir kampanya başlatıyoruz.
Bu kampanyada toplamda 150.000 TL bağış toplamayı hedefliyoruz. Siz değerli mezunlarımızın desteğiyle bu hedefimize kısa sürede ulaşacağımıza inanıyoruz.
Detaylı bilgi almak için [email protected] adresine mail atabilir veya 0216 531 57 38 no'lu telefondan bize ulaşabilirsiniz.
Havale/EFT Yapmak İçin
Sağlık ve Eğitim Vakfı Banka Hesap Bilgileri:
Yapı ve Kredi Bankası
IBAN NO:TR78 0006 7010 0000 0034 0881 80
• Vakıf bağışlarında banka tarafından düzenlenen dekont, alındı belgesi/makbuz yerine geçmektedir.
• Havale/EFT işlemlerinde açıklama kısmına mutlaka bağış yaptığınız fona ilişkin açıklama yazınız. Örnek: ACI Kitap ve Bilgisayar
• Vergi Muafiyeti: Vakfımıza 903 sayılı Kanuna göre 16.1.1990 tarih ve 90/84 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile vergi muafiyeti tanınmış olduğundan yapacağınız bağışları beyana tabi kazancınızın %5’ile sınırlı olmak üzere Gelir veya Kurumlar Vergisi matrahınızdan indirim olarak alabilirsiniz.
Sağlık ve Eğitim Vakfı; Üsküdar Amerikan Lisesi, İzmir Amerikan Koleji, Tarsus Amerikan Koleji ve Talas Amerikan Ortaokulu mezunları tarafından kurulmuştur. Eğitim, sağlık ve yayıncılık alanında hizmet vermektedir.
İşbu Aydınlatma Metni’nde, kişisel verilerinizin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ve ilgili mevzuata uygun olarak, veri sorumlusu, “Selami Ali Mah. Gazi Cad. N:28 Bağlarbaşı 34664 Üsküdar / İstanbul” adresinde yer alan veri sorumlusu Sağlık ve Eğitim Vakfı (“SEV” ve/veya “Vakıf”) nezdinde işlenmesine ilişkin esaslar aşağıda belirtilmiştir.
1. Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları
Tarafınıza ait ad soyad, e-posta, telefon bilgisine ilişkin kişisel verileriniz SEV tarafından bağış çalışmalarını yürütmek ve bu doğrultuda gerektiğinde ve/veya teşekkür, tebrik, bilgilendirme ve duyuru amacıyla sizinle iletişime geçebilmek, yapılan bağışlara ilişkin olarak gerekli evrakları düzenlemek ve söz konusu evrakları sizinle paylaşmak, Vakıf faaliyetlerinin yürütülmesi, geliştirilmesi, yaygınlaştırılması, bağış çalışmalarının geliştirilmesi, bağış gerçekleştirme kapsamında ilgili mevzuattan kaynaklanan yükümlülüklerin yerine getirilmesi amacıyla işlenmektedir.
2. Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi
İşbu Aydınlatma Metni’nde açıklanan kişisel veriler, SEV tarafından vakıf içi faaliyetlerin sürdürülmesi ve geliştirilmesi amaçlanarak hukuk kuralları çerçevesinde tarafınızca Vakfa ait internet sitesinde yer alan formun doldurulması vasıtasıyla otomatik olmayan veya kısmen otomatik olan yollarla elektronik ortamda toplanmaktadır. Kişisel verileriniz Kanun’un 5/2 (a) hükmü kapsamında kanunlarda açıkça öngörülmesi, Kanun’un 5/2 (c) maddesi uyarınca bir sözleşmenin kurulması ve ifası, Kanun’un 5/2 (ç) maddesi hükmü uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, Kanun’un 5/2 (f) hükmü kapsamında sizlerin de temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek şartıyla Vakfımızın meşru menfaatinin sağlanmasına ilişki hukuki sebeplerle işlenmektedir.
3. İşlenen Kişisel Verilerin Aktarıldığı Yerler ve Aktarım Amacı
Kişisel verilerin aktarılma amacı, verilerin işlenme amacı ile paralellik göstermektedir. Kişisel veriler, işbu Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi doğrultusunda; iştiraklerimize, bağlı olduğumuz kuruluşlara, birlikte çalışmakta olduğumuz iş ortaklarımıza, faaliyetlerin yürütülmesi adına hizmet aldığımız tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile resmi mercilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarılabilecektir.
4. Veri Sorumlusuna Başvuru Yolları ve Haklarınız
Kanun’un 11. maddesi uyarınca, Vakfımıza başvurarak, kişisel verilerinizin; a) işlenip işlenmediğini öğrenme, b) işlenmişse bilgi talep etme, c) işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, d) yurt içinde transfer edildiği tarafları öğrenme, e) eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme, f) Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme, g) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (e) ve (f) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, h) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, i) Kanun’a aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahipsiniz.
Yukarıda belirtilmiş bulunan haklarınıza ilişkin bilgi ve başvuru taleplerinizi Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ uyarınca Vakfımıza iletebilirsiniz. Başvurularınızı internet sitemizde yer alan Başvuru Formu’nu doldurmak suretiyle “Selami Ali Mah. Gazi Cad. N:28 Bağlarbaşı 34664 Üsküdar / İstanbul” adresine gönderme ve [email protected] e-posta adresine iletme yöntemi ile de bizlere yönlendirebilirsiniz.
SEV taleplerinizi, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde ücret alınabilir. SEV talebi kabul edip işleme koyabilir veya gerekçesini açıklayarak talebi yazılı usulle reddedebilir.
Yukarıda belirtilen prosedür takip edilerek gerçekleştirilen başvurunun reddedilmesi, verilen cevabın yetersiz bulunması veya süresinde başvuruya cevap verilmemesi hâllerinde, cevabın tebliğini takiben otuz ve her hâlde başvuru tarihinden itibaren altmış gün içinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na (“Kurul”) şikâyette bulunma hakkı mevcuttur. Ancak başvuru yolu tüketilmeden şikâyet yoluna başvurulamaz.
Kurul, şikâyet üzerine veya ihlal iddiasını öğrenmesi durumunda resen, görev alanına giren konularda gerekli incelemeyi yapar. Şikâyet üzerine Kurul, talebi inceleyerek ilgililere bir cevap verir. Şikâyet tarihinden itibaren altmış gün içinde cevap verilmezse talep reddedilmiş sayılır. Şikâyet üzerine veya resen yapılan inceleme sonucunda, ihlalin varlığının anlaşılması hâlinde Kurul, tespit ettiği hukuka aykırılıkların veri sorumlusu tarafından giderilmesine karar vererek ilgililere tebliğ eder. Bu karar, tebliğden itibaren gecikmeksizin ve en geç otuz gün içinde yerine getirilir. Kurul, telafisi güç veya imkânsız zararların doğması ve açıkça hukuka aykırılık olması hâlinde, veri işlenmesinin veya verinin yurt dışına aktarılmasının durdurulmasına karar verebilir.
Verileriniz SEV nezdinde hassasiyetle korunduğunu belirtir bize duyduğunuz güven için teşekkür ederiz.
İşbu Aydınlatma Metni’nde, kişisel verilerinizin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ve ilgili mevzuata uygun olarak, veri sorumlusu, “Selami Ali Mah. Gazi Cad. N:28 Bağlarbaşı 34664 Üsküdar / İstanbul” adresinde yer alan veri sorumlusu Sağlık ve Eğitim Vakfı (“SEV” ve/veya “Vakıf”) nezdinde işlenmesine ilişkin esaslar aşağıda belirtilmiştir.
1. Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları
Tarafınıza ait ad soyad, e-posta, telefon, T.C. kimlik numarası, mezun olduğunuz okul ve mezun yılına bilgisi, mezuniyet sonrası kariyer bilgisine ilişkin kişisel verileriniz SEV tarafından mezunlarına ilişkin kayıtların tutulması, mezunlara yönelik gerçekleştirilen faaliyetlerden haberdar edilmesi, SEV okullarından mezunlar için gerçekleştirilen organizasyon ve etkinliklerin gerçekleştirilmesi amaçlarıyla işlenmektedir.
2. Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi
İşbu Aydınlatma Metni’nde açıklanan kişisel veriler, Vakıf tarafından SEV okulu mezunlarına yönelik faaliyetlerin sürdürülmesi ve geliştirilmesi amaçlanarak hukuk kuralları çerçevesinde tarafınızca internet sitemizde yer alan formun doldurulması vasıtasıyla otomatik olmayan veya kısmen otomatik olan yollarla elektronik ortamda toplanmaktadır. Kişisel verileriniz Kanun’un 5/2 (f) hükmü kapsamında sizlerin de temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek şartıyla Vakfımızın meşru menfaatinin sağlanmasına ilişki hukuki sebeplerle işlenmektedir.
3. İşlenen Kişisel Verilerin Aktarıldığı Yerler ve Aktarım Amacı
Kişisel verilerin aktarılma amacı, verilerin işlenme amacı ile paralellik göstermektedir. Kişisel veriler, işbu Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi doğrultusunda; iştiraklerimize, bağlı olduğumuz kuruluşlara, birlikte çalışmakta olduğumuz iş ortaklarımıza, faaliyetlerin yürütülmesi adına hizmet aldığımız tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile resmi mercilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarılabilecektir.
4. Veri Sorumlusuna Başvuru Yolları ve Haklarınız
Kanun’un 11. maddesi uyarınca, Vakfımıza başvurarak, kişisel verilerinizin; a) işlenip işlenmediğini öğrenme, b) işlenmişse bilgi talep etme, c) işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, d) yurt içinde transfer edildiği tarafları öğrenme, e) eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme, f) Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme, g) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (e) ve (f) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, h) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, i) Kanun’a aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahipsiniz.
Yukarıda belirtilmiş bulunan haklarınıza ilişkin bilgi ve başvuru taleplerinizi Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ uyarınca Vakfımıza iletebilirsiniz. Başvurularınızı internet sitemizde yer alan Başvuru Formu’nu doldurmak suretiyle “Selami Ali Mah. Gazi Cad. N:28 Bağlarbaşı 34664 Üsküdar / İstanbul” adresine gönderme ve [email protected] e-posta adresine iletme yöntemi ile de bizlere yönlendirebilirsiniz.
SEV taleplerinizi, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde ücret alınabilir. SEV talebi kabul edip işleme koyabilir veya gerekçesini açıklayarak talebi yazılı usulle reddedebilir.
Yukarıda belirtilen prosedür takip edilerek gerçekleştirilen başvurunun reddedilmesi, verilen cevabın yetersiz bulunması veya süresinde başvuruya cevap verilmemesi hâllerinde, cevabın tebliğini takiben otuz ve her hâlde başvuru tarihinden itibaren altmış gün içinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na (“Kurul”) şikâyette bulunma hakkı mevcuttur. Ancak başvuru yolu tüketilmeden şikâyet yoluna başvurulamaz.
Kurul, şikâyet üzerine veya ihlal iddiasını öğrenmesi durumunda resen, görev alanına giren konularda gerekli incelemeyi yapar. Şikâyet üzerine Kurul, talebi inceleyerek ilgililere bir cevap verir. Şikâyet tarihinden itibaren altmış gün içinde cevap verilmezse talep reddedilmiş sayılır. Şikâyet üzerine veya resen yapılan inceleme sonucunda, ihlalin varlığının anlaşılması hâlinde Kurul, tespit ettiği hukuka aykırılıkların veri sorumlusu tarafından giderilmesine karar vererek ilgililere tebliğ eder. Bu karar, tebliğden itibaren gecikmeksizin ve en geç otuz gün içinde yerine getirilir. Kurul, telafisi güç veya imkânsız zararların doğması ve açıkça hukuka aykırılık olması hâlinde, veri işlenmesinin veya verinin yurt dışına aktarılmasının durdurulmasına karar verebilir.
Verileriniz SEV nezdinde hassasiyetle korunduğunu belirtir bize duyduğunuz güven için teşekkür ederiz.